Известие

Collapse
No announcement yet.

Надежден сервиз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Надежден сервиз

    Къде в района на Монтана или Враца мога да намеря надежден сервиз за диагностика на 156 - 2.0? Вече съм се отчаял

  • #2
    Колега положението е трагично. Аз съм пред самоубииство Вчера от VantoTrade - официален сервиз ми искаха само за труд 130 без ДДС за смяна на ремък.
    Продължавай да търсиш. Аз продължавам да издирвам коректния сервиз

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от slaviego
      Колега положението е трагично. Аз съм пред самоубииство Вчера от VantoTrade - официален сервиз ми искаха само за труд 130 без ДДС за смяна на ремък.
      Продължавай да търсиш. Аз продължавам да издирвам коректния сервиз
      Толкова е Все пак това не е Опел.
      "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
      Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
      Opel Astra J GTC

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от georgyg
        Първоначално публикувано от slaviego
        Колега положението е трагично. Аз съм пред самоубииство Вчера от VantoTrade - официален сервиз ми искаха само за труд 130 без ДДС за смяна на ремък.
        Продължавай да търсиш. Аз продължавам да издирвам коректния сервиз
        Толкова е Все пак това не е Опел.

        Да бе Майбах е Това нормално ли е. Разбирам70-80 с ДДС ама 160 лева. Е колега те толкова струват ремъците и ролките . Не съм очаквал.

        Comment


        • #5
          Другия път прочети преди да си купиш кола, а и 70 лв повече за 50 000 км се нищо. А и Вантотрейд не е квартален сервиз.
          Сега като ти кажа, че свещите си струват 250 лв ще се зарадваш ли? Писано е многократно обслужването на Т.С. мотора е 500+ лв.
          Това е положението. Живота е хубав.

          И ако това ще те успокой - смяната на масла и филтри на 159 е към 600лв. Това лично мене ме шокира, защото мой познат има Audi Q7 и в Порше България смяната на маслото и филтрите пак е към 600 лв, камо че на Q7 му трябват 12 литра масло.
          "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
          Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
          Opel Astra J GTC

          Comment


          • #6
            Лисан и Дригата не само ми смениха консумативите, ами ми оправиха и проблемите
            Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
            AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от georgyg
              Другия път прочети преди да си купиш кола, а и 70 лв повече за 50 000 км се нищо. А и Вантотрейд не е квартален сервиз.
              Сега като ти кажа, че свещите си струват 250 лв ще се зарадваш ли? Писано е многократно обслужването на Т.С. мотора е 500+ лв.
              Това е положението. Живота е хубав.

              И ако това ще те успокой - смяната на масла и филтри на 159 е към 600лв. Това лично мене ме шокира, защото мой познат има Audi Q7 и в Порше България смяната на маслото и филтрите пак е към 600 лв, камо че на Q7 му трябват 12 литра масло.
              кви са тия цени,не е квартален сервиз ама тва си е чисто дране.на мен за 135 лв ми смениха ремъци,масла филтри ,диагностики и нз още колко манипулации това вече е нормално
              Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от didiod
                кви са тия цени,не е квартален сервиз ама тва си е чисто дране.на мен за 135 лв ми смениха ремъци,масла филтри ,диагностики и нз още колко манипулации това вече е нормално
                Спестил си една диагностика. Във Ванто може и без ДДС ако не искаш фактура. И за какво дране става въпрос 135 лв за смяна + диагностика или 130 само за смяна. Диагностиката ти е към 25-30 лв.
                "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                Opel Astra J GTC

                Comment


                • #9
                  ЗА КОЛЕГИТЕ ОТ СОФИЯ

                  Смених съединител тия дни в един сервиз, приятел ми го каза, пича се казва ДАНИ. Много разбира от мотори и електричество, личи му. Свестно момче излезе и работи бързо, добре и на добри цени. Сервизът му е в ДРУЖБА 1 в двора на Тих труд, на гърба на гумаджийницата. Днес случайно говидях във и във форума на фенклуба на Ланча, и там са го препоръчали. АЗ ЛИЧНО СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН.
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от didiod
                    Първоначално публикувано от georgyg
                    Другия път прочети преди да си купиш кола, а и 70 лв повече за 50 000 км се нищо. А и Вантотрейд не е квартален сервиз.
                    Сега като ти кажа, че свещите си струват 250 лв ще се зарадваш ли? Писано е многократно обслужването на Т.С. мотора е 500+ лв.
                    Това е положението. Живота е хубав.

                    И ако това ще те успокой - смяната на масла и филтри на 159 е към 600лв. Това лично мене ме шокира, защото мой познат има Audi Q7 и в Порше България смяната на маслото и филтрите пак е към 600 лв, камо че на Q7 му трябват 12 литра масло.
                    кви са тия цени,не е квартален сервиз ама тва си е чисто дране.на мен за 135 лв ми смениха ремъци,масла филтри ,диагностики и нз още колко манипулации това вече е нормално
                    Не знам какво са ти сменили за тия пари, ма само ангренажния ремък (за Дайко става въпрос) ти е 40 лв. Обтяжната ангренажна ролка ти е 120 лв. (за оригинална говоря). Паразитната ангренажна ролка ти е почти 60 лв. Сега ти ми кажи какво ти е сменено за тия пари. Цените на частите са цени на ТиН веригата магазини, които цитирах по-нагоре.А за външния ремък и ролки какво остава. Работата е нормално да струва толкова, защото се използва специализиран инструмент, тъй като тези моторе нямат белези (говоря за Туин Спарк). При 2.0 даже имаш и балансиращи валове. И там имаш още един ремък и една ролка. Който твърди че тоя мотор може да се зацепи без инструмент (особено когато се ремонтира вариатора) е ПЪЛЕН МАНГАЛ, разберете ме правилно за да нямате проблеми с тия коли в последствие. Пускат се теми за глупости, но никой не чете. Ако са ви скъпи тия коли за поддръжка, ами продавайте ги тогава. Пак си помислете дали евтиното излиза скъпо!!!
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #11
                      мен в един серивз ми смениха ролки и ремаци и ми взеха 60лв за труд, което си мисля, че е добре :P

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mi6onski
                        мен в един серивз ми смениха ролки и ремаци и ми взеха 60лв за труд, което си мисля, че е добре :P
                        Ми за тия пари със сигурност са ти зацепили мотора без пети( въпростия специализиран инструмент). Сега сигурен ли си, че мотора ти е зацепен правилно? Как ще разбереш?
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobi_33
                          Първоначално публикувано от didiod
                          Първоначално публикувано от georgyg
                          Другия път прочети преди да си купиш кола, а и 70 лв повече за 50 000 км се нищо. А и Вантотрейд не е квартален сервиз.
                          Сега като ти кажа, че свещите си струват 250 лв ще се зарадваш ли? Писано е многократно обслужването на Т.С. мотора е 500+ лв.
                          Това е положението. Живота е хубав.

                          И ако това ще те успокой - смяната на масла и филтри на 159 е към 600лв. Това лично мене ме шокира, защото мой познат има Audi Q7 и в Порше България смяната на маслото и филтрите пак е към 600 лв, камо че на Q7 му трябват 12 литра масло.
                          кви са тия цени,не е квартален сервиз ама тва си е чисто дране.на мен за 135 лв ми смениха ремъци,масла филтри ,диагностики и нз още колко манипулации това вече е нормално
                          Не знам какво са ти сменили за тия пари, ма само ангренажния ремък (за Дайко става въпрос) ти е 40 лв. Обтяжната ангренажна ролка ти е 120 лв. (за оригинална говоря). Паразитната ангренажна ролка ти е почти 60 лв. Сега ти ми кажи какво ти е сменено за тия пари. Цените на частите са цени на ТиН веригата магазини, които цитирах по-нагоре.А за външния ремък и ролки какво остава. Работата е нормално да струва толкова, защото се използва специализиран инструмент, тъй като тези моторе нямат белези (говоря за Туин Спарк). При 2.0 даже имаш и балансиращи валове. И там имаш още един ремък и една ролка. Който твърди че тоя мотор може да се зацепи без инструмент (особено когато се ремонтира вариатора) е ПЪЛЕН МАНГАЛ, разберете ме правилно за да нямате проблеми с тия коли в последствие. Пускат се теми за глупости, но никой не чете. Ако са ви скъпи тия коли за поддръжка, ами продавайте ги тогава. Пак си помислете дали евтиното излиза скъпо!!!
                          Цените на Николай Недев от Стамбулийски 155 са с 30% по евтини пак за същите части :! на тези цени работи и нашия сервиз. За труд всеки зервиз си има ценоразпис и клиента може да попита колко ще му струва даден ремонт,ако му изнася го прави ,ако не отива в следващия и го прави на по ниска цена.
                          RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                          0899832271 Сашо

                          Comment

                          Working...
                          X